Investeerimisfestivali galerii: vaata, kes esinesid ja osalesid
Nädalavahetusel kogunes rekordilised 2000 investeerimishuvilist Toosikannu puhkekeskusesse, et kuulata investeerimisest jutte, mida kuskilt mujalt ei kuule.
Lennukad lubadused: pärast festivali avapäeva esiettekannet kirjutas iga festivalil osaleja paberlennuki peale lubaduse, mida ta järgmise kuu aja jooksul ära teeb, et olla veel edukam.
“Täiskasvanute maailmas ei nuta keegi sinu ja su kannatuste pärast,” tõdes Iute Groupi juht ja Arco Vara suuraktsionär Tarmo Sild oma suurimatest kaotustest rääkides.
Investeerimisfestivali peamine eesmärk on ühe korraldaja Tõnis-Denis Merkuljevi sõnul luua osalejatele väärtust, selleks on olemas spetsiaalne Investeerimisfestivali DNA kood.
Kanaari saartel saab üürikinnisvara pealt kaks korda kõrgemat tootlust kui Eestis ning objekte on võimalik soetada sissemakset tasutamata, jagasid Kärt ja Kristjan Liivamägi InvesteerimisFestivali laval oma kogemust.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.