Mullu alustas Euroopa Komisjon Hiina elektriautode ekspordidotatsioonide uurimist. Nüüd sai uurimine läbi ja komisjon teavitas koostööd teinud autotootjaid täiendavatest tollimaksudest, mis hakkavad kehtima 4. juulist Hiinast teele saadetavatele autodele.
Euroopa Komisjoni presidendi Ursula von der Leyeni plaan hakata maksustama Hiina riigi poolt doteeritud odavamate elektriautode importi Euroopa Liitu võib anda löögi ka Teslale, kel on Hiinas suured tehased, rääkis Äripäeva ajakirjanik Indrek Lepik.
Juba viiendik Euroopas müüdavatest sõidukitest olid teises kvartalis elektriautod. Seejuures on elektriautode müügis teisel kohal Tesla, kuid TOP 10 sekka on jõudnud ka kaks Hiina tootjat, rääkis automüügitarkvara pakkuva ettevõte Modera kaasasutaja ja juht Raido Toonekurg.
Autotööstuse tulevik on täiselektriline, praegu pole ühelgi investoril selles ilmselt enam mingit kahtlust. Selle tuleviku võitjate hulka, elektriautode ehitamisele pühendunud spetsialiseeritud ettevõtete kõrvale trügivad ka vana kooli autotootjad.
Scandagra Eesti AS tegevjuhi Eigo Siimu sõnul on põllumajandusvaldkonna süda koostöö ja vastastikune usaldus. Pärast esimest kümmet kuud ametis tõdeb ta, et sektor on küll keerulises seisus, kuid just nüüd on kõige olulisem seista põllumehe kõrval ja aidata tal raskused üle elada.