Apple kaotab Hiinas turuosa kohalikele konkurentidele
Apple'i müüs Hiinas iPhone nutitelefone esimeses kvartalis 19% vähem, mis on suurim langus alates 2020. aastast ning loovutab jätkuvalt oma turuosa kohalikele konkurentidele nagu Huawei ja Xiaomi.
Bloomberg vahedab, et Apple langes Hiina mobiiliturul kolmandale kohale ja on ligikaudu samal tasemel rivaali Huawei´ga. IPhone'i nõrkus on tähelepanuväärne ka seetõttu, et esimene kvartal, mil Hiina tähistab uut aastat, on traditsiooniliselt suurima tarbimisega kvartal. Huawei seevastu suurendas käivet peaaegu 70% ja näitas kasvu premium-segmendis, kus Apple kunagi domineeris.
Analüütikute hinnangul on maagilisest seitsmikust puudu ravimifirma, mille aktsia hinna kasv edestab juba viit imelise seitsmiku liiget ning omab S&P 500 indeksis suuremat positsiooni kui Tesla.
Konkurentsieelistega ja kiiresti kasvavas tehnoloogia valdkonnas näevad analüütikud kahel aktsial pikemas perspektiivis suurt potentsiaali, vahendab Yahoo Finance.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.