• 09.08.23, 19:00

Popp Facebooki grupp õpetab ja utsitab inimesi rikkaks saama

47 000 rahahuvilist koondav Kogumispäeviku Facebooki grupp kaasab liikmeid väljakutsete, teema­kuude ja mõjuisikute kaudu. Peamine on luua kogukonnatunne, mis paneb liikmed kaasa mõtlema, omaenda harjumusi muutma ning rääkima kaasa kunagisel tabuteemal “raha”.
Kati Voomets (vasakult), Grete Koho ja Mari-Liis Jääger võtavad rahatarkuse jagamise missiooni  hingega.
  • Kati Voomets (vasakult), Grete Koho ja Mari-Liis Jääger võtavad rahatarkuse jagamise missiooni hingega.
  • Foto: Erakogu
Kogumispäevik, mida veab Swedbanki Rahaasjade Teabekeskus, sai alguse panga sotsiaalmeediajuhi mõttest teha kampaania noortele­ vanuses 18–25. Loodigi Facebooki grupp, kaasa aitama paluti ka tuntud näitlejad Martti Hallik ja Kristel Aaslaid, kes jagasid oma säästunippe ja eesmärke, miks üldse rahaliselt targemaid otsuseid tegema peaks.
Kuid niipea, kui auhinnad ja sisuloojad enam päevakorras polnud, jäid grupiarutelud soiku. Lisaks sai tiim aru, et vastloodud gruppi ei tulnud mitte siht­grupiks olnud noored, vaid pigem inimesed vanuses 25–34 ja isegi 35–44 aastat.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele