• 10.06.23, 09:00

Rahatarkuse klubisid tekib igas Eesti nurgas: lahendus pole Soome tööle minna

Üle-eestiliste suur­ürituste kõrval, nagu investor Toomase konverents ja Investeerimis­Festival on viimastel aastatel tekkinud ka piirkondlikud rahatarkuse klubid. Eesmärk on kõigil üks – teha oma kodukandi inimesed rahatargemaks, et nad saaksid hakkama ka kodukohas.
Koju kätte toodud investeerimis-festival paneb inimesed oma investeerimis-mõtteid teoks tegema, teavad Marge Aasalaid ja Juta Asuja.
  • Koju kätte toodud investeerimis-festival paneb inimesed oma investeerimis-mõtteid teoks tegema, teavad Marge Aasalaid ja Juta Asuja.
  • Foto: Erakogu
Kogukondlik investeerimisklubi võib tähendada nii loengusarja raames esinejate kutsumist oma maakonda, mastermind-tüüpi ühiselt eesmärkide poole püüdlemist kui ka koos loetud rahatarkuseteemaliste raamatute üle arutlemist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele