• 12.04.23, 11:38

Modera sisering märgib hoolega aktsiaid

Reedeni kestab Modera teine aktsiate avalik pakkumine. Ettevõtte sisering on märkinud üle 20% pakkumise algmahust.
Autotööstuse digilahendusi pakkuva Modera aktsiate esmane avalik pakkumine Nasdaq Tallinna alternatiivturul oli 2021. aasta sügisel. Praeguse teise avaliku pakkumise mahust on kokku viiendiku täitnud juba Modera juht Raido Toonekurg (vasakul) ning nõukogu esimees Siim Vips.
  • Autotööstuse digilahendusi pakkuva Modera aktsiate esmane avalik pakkumine Nasdaq Tallinna alternatiivturul oli 2021. aasta sügisel. Praeguse teise avaliku pakkumise mahust on kokku viiendiku täitnud juba Modera juht Raido Toonekurg (vasakul) ning nõukogu esimees Siim Vips.
  • Foto: Liis Treimann
Modera juht Raido Toonekurg lubas Äripäeva hommikuprogrammis, et ettevõtte juhtkond plaanib samuti uues aktsiate pakkumises osaleda. Nüüdseks on tema sõnul lubadus täidetud ning siseringi tehingute maht on juba 120 000 euro juures, mis moodustab üle 20% 540 000 euro suurusest pakkumisest.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 11.04.23, 11:16
Modera kasvatas esimeses kvartalis müüki poole võrra
Tehnoloogiaettevõte Modera teatas börsile, et esimeses kvartalis suudeti müügitulu kasvatada ligi 50%.
Saated
  • 03.04.23, 08:49
Modera juht lubab märkida uusi aktsiaid
Tallinna börsi alternatiivturul First North noteeritud Modera juhtkond ja suuremad aktsionärid osalevad värskes rahakaasamises, ütles Modera juht Raido Toonekurg.
Börsiuudised
  • 31.03.23, 12:33
Modera uus aktsiate pakkumine stardib esmaspäeval
Modera kavandab järgmist aktsiate avalikku pakkumist. Pakkumises on kuni 240 000 aktsiat ning kaasata soovitakse kuni 1,08 miljonit eurot.
Börsiuudised
  • 10.03.23, 10:15
Modera plaanib tänavuseks kahjumi asemele kasumit
First Northil noteeritud automüügitarkvara arendaja Modera kavatseb uuendatud prognoosi kohaselt juba tänavu kasumisse jõuda.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele