• 30.03.23, 15:43

Balti börsi lõunanaabrid rõõmustavad aktsionäre kõbusate dividendidega

Neljapäeval kinnitasid Ignitis grupė aktsionärid eelmise aasta teise poolaasta eest 45 miljoni eurose dividendi väljamakse. Päev varem otsustasid DelfinGroupi aktsionärid neljanda kvartali eest dividende välja maksta üle 0,83 miljoni euro.
Pildil Darius Maikštenas, Ignitis grupė juhatuse esimees ja peadirektor.
  • Pildil Darius Maikštenas, Ignitis grupė juhatuse esimees ja peadirektor.
  • Foto: Judita Grigelyte
Leedu energeetikaettevõte Ignitis grupė neljapäevane aktsionäride koosolek kinnitas otsuse maksta 2022. aasta teise poolaasta eest dividendi 0,624 eurot aktsia kohta, selgus börsiteatest. Kontserni aktsionäridele makstakse perioodi 1. juuli – 31. detsember 2022 eest dividende üle 45,17 miljoni euro.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 28.02.23, 11:54
Ignitis teenis rekordkasumi ja plaanib osa sellest Ukrainale annetada
Leedu energiafirma Ignitise puhaskasum kasvas aastaga 83%, 293,4 miljoni euroni ning ettevõte tegi ettepaneku lisaks dividendi maksmisele osa teenitud kasumist Ukraina energiataristu ülesehitamiseks annetada.
Investor Toomas
  • 21.03.23, 11:53
Läti börsifirma lubab mulle kõrgete dividendide kõrval ka kasvu
Balti börsil ei juhtu just liiga tihti, et ettevõte on aktiivsel kasvukursil ja samal ajal maksab ka korralikku dividendi. Ühe sellise siiski lõunanaabrite juurest leidsin.
Börsiuudised
  • 17.03.23, 16:00
DelfinGroupi juht: keskendudes kiirele kasvule tekibki negatiivne rahavoog
Ettevõtte negatiivne rahavoog praeguses majandusolukorras tekitab Läti börsil tegutseva finantsettevõtte DelfinGroupi finantsseisundi kohta mõned küsimused. Juhtkond ettevõtte eesmärkide saavutamiseks takistusi siiski ei näe.
Börsiuudised
  • 28.03.23, 16:00
Balti börside IPOd: kellega tasub kaasa minna ja kellega mitte
Investorid leiavad sageli tee investeerimiseni just väärtpaberite esmaemissioonidel. Enamiku IPOde tootlus muutub siiski pikemas perspektiivis negatiivseks ning investorid peavad hoolega hindama, kas ja millises mahus neil osaleda, et tagada soovitud tulemus. Milliste tunnusjoonte järgi otsust teha?
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele