PepsiCo tõstis teisipäeval teist korda käesoleval aastal käibeprognoosi, viidates snäkkide ja karastusjookide jätkuvale heale nõudlusele, hoolimata kõrgematest hindadest, vahendab Reuters.

- Toiduainetööstuse hiiglastel läheb käesoleval aastal hästi.
- Foto: SeongJoon Cho/Bloomberg
11. juunil lõppenud teises kvartalis näitas PepsiCo 20,23 miljardi dollari suurust müügitulu, mis oli kõrgem, kui analüütikute prognoositud 19,51 miljardi dollari suurune müügitulu (Refinitivi poolt vahendatud IBESi prognoosiandmetel). PepsiCo müügitulu kasvas aastaga 5,2%, mis oli väiksem, kui orgaaniline kasv, sest käesoleva aasta esimeses pooles müüdi Tropicana mahlaäri. PepsiCo pressiteate kohaselt oli firma orgaanilise käibe aastaseks kasvuks teises kvartalis 13%.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.