• 17.06.22, 23:30

UBSi analüütikud: Ferrari ärimudel on „tugev nagu ikka“

Šveitsi panga UBSi analüüsimeeskond kommenteeris uut Ferrari strateegilist plaani, öeldes, et Ferrari ärimudel on „tugev nagu ikka," vahendab MT Newswires.
Ferrari avaldas uue strateegia, mille kohaselt tuleb nelja aasta jooksul välja 15 uut autot, sealhulgas täiselektriline auto 2025. aastal. Pildil eritellimusena valmistatud Ferrari SP38.
  • Ferrari avaldas uue strateegia, mille kohaselt tuleb nelja aasta jooksul välja 15 uut autot, sealhulgas täiselektriline auto 2025. aastal. Pildil eritellimusena valmistatud Ferrari SP38.
  • Foto: Andrea Giovanelli/LaPresse/Scanpix
Neljapäeval avaldas Ferrari oma uue strateegilise plaani, mis näeb ette 15 uue auto väljatuleku 2023. – 2026. aastani. Ferrari teatas ka, et jääb oma 2022. aasta varasema kasumiprognoosi juurde. Ferrari plaanib esimese täiselektrilise autoga turule tulla 2025. aastal.

Seotud lood

Saated
  • 26.01.22, 11:32
Luksusautode müüja: eestlased krabavad tutikaid Ferrarisid, see on hea investeering
Ferrari Eesti esinduse juhi Torsten Kihlmani sõnul on Eesti osutunud palju edukamaks turuks, kui ta alguses lootis. Ainuüksi eelmise aasta eesmärk sai ületatud pea kahekordselt.
Uudised
  • 05.09.21, 16:00
Itaalia valitsus püüab kaitsta superautode tootjaid kiire rohepöörde eest
Itaalia on alustanud kõnelusi Euroopa Liiduga, mille käigus proovitakse välja kaubelda lipulaevadele Ferrarile ja Lamborghinile erand, et Itaalia autotööstuse lipulaevad ei peaks aastaks 2035 lõpetama sisepõlemismootoritega superautode tootmist, teatas Itaalia peaministri Mario Draghi büroo.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele