Bibikovide investeerimise kiire algus jätkub vähemalt Rolandil sama tempokalt. Turul valitsev FOMO efekt ning Enefit Greeni edu pani Rolandi kiirelt märkima ka 100 Hepsori aktsiat. Kuid taustategevuste käigus põrkusid nemadki tüüpilise algava investori ette tekkiva seina vastu, et kuidas siis nüüd ikkagi edasi minna.

- Bibikovid tegutsevad FOMO õhkkonnas, kuid ka aktiivne teadmiste ammutamine on päevakorras.
- Foto: Anti Veermaa
Roland räägib, et mida rohkem nüüd loed ja uurid, seda hullemaks ja segasemaks tundub pilt minevat. Ühelt poolt oleks nagu juba päris palju infot kogutud, teisalt pärsivad uue tundmatu maailma teadmatus ja hirm eksida uusi valikuid. Kergemaks ei tee seda teekonda ka investeerimisel kasutatav terminoloogia ning eriti hulluks läheb asi siis, kui peab seda infot hankima ingliskeelsetest portaalidest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.