• 20.10.21, 15:22

Lõuna-Korea verine kultussari puhus Netflixile elu sisse

Netflix kahekordistas kolmandas kvartalis aastases võrdluses uute tellijate arvu, vahendab Financial Times.
"Kalmaarimäng" on jõudnud pea kolmandiku Netflixi tellijateni.
  • "Kalmaarimäng" on jõudnud pea kolmandiku Netflixi tellijateni.
  • Foto: Reuters/Scanpix
Kasvu taga on peamiselt Lõuna-Korea nüüdseks kultussarjaks kujunenud “Squid Game” ehk eesti keeles “Kalmaarimäng”. “Kalmaarimäng” on jõudnud Netflixi kaudu üle maailma 142 miljoni vaatajani, kes on vaadanud sarja vähemalt kaks minutit. See tähendab, et sarja on vaadanud kaks kolmandikku tellijatest.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 21.07.21, 09:08
Netflix laieneb mobiilimängude turule
Tulemused oodatust kehvemad
Netflix ootab tellijate arvu kasvu märgatavat aeglustumist ja keskendub nüüd järjest enam ka videomängudele, vahendab Reuters.
Börsiuudised
  • 21.04.21, 09:25
Kesine tellijate kasv pani Netflixi aktsia järsult kukkuma
Netflix teatas, et aeglasem TV-sarjade ja filmide tootmine pandeemia ajal mõjutas tellijate kasvu esimeses kvartalis negatiivselt. Aktsia reageeris 11protsendilise langusega, vahendab Reuters.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 15:51
Ärikinnisvara kestlikkuse standardid liiguvad uuele tasemele
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele