Tankeri müük valmistas investoritele pettumuse ja andis õppetunni
Raskustesse sattunud ja maha müüdud õlletootja Tankeri investorid on juhtunus pettunud, kuid võtavad oma rahalist kaotust Funderbeamis kui kasulikku õppetundi. See on aga õppetund, mis maksis esimeste seas raha mängu pannud investoritele kokku umbes 400 000 eurot.
Tankeri juhtinvestori Tauri Alase arvates müüdi ettevõte maha väga soodsalt.
Foto: Raul Mee
Pruulikoja müügitehingu kohta on õhus jätkuvalt mitmeid küsimusi, millele pole rahulolematud väikeinvestored vastuseid saanud. Näiteks Tankeri juhtinvestorit Tauri Alast kripeldab, miks ei tulnud firma omanikud investoritega tegelikust olukorrast ausalt rääkima.
Eesti käsitööõlletootjad ei jaga investoritega sekeldustesse sattunud Tankeri juhi Jaanis Tammela pessimismi ning peavad konkurendi müüki üleüldse üllatavaks.
Käsitööõlut tootva Tankeri investorid Funderbeami platvormil jäävad tõenäoliselt ilma 30–40 protsendist oma investeeritud rahast, kuna ettevõte leidis ostja ning senistele investoritele esitati ultimaatum.
Äripäeva ajakirjanik Martin Johannes Teder selgitas Äripäeva raadio hommikuprogrammis, kuidas jõudis suurelt alustanud käsitööõlletootja Tanker läbipaistmatu ja investoritele kahjumit toova müügini.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.