• 15.12.20, 06:00

Idumajandus sai kriisikarastuse

Rasked ajad pidid eraldama terad sõkaldest, alasti ujujad tugevatest tegijatest. Käesoleva aasta valge luigega ongi võitnud need jätkusuutlikud ärimudelid, kes kuluefektiivselt päriselt klientide valupunkte lahendavad.
Bolt Food on vaid üks näidetest, kuidas idufirma võib innovaatilisusele rõhudes kiiresti kasvada.
  • Bolt Food on vaid üks näidetest, kuidas idufirma võib innovaatilisusele rõhudes kiiresti kasvada.
  • Foto: Andras Kralla
Mitmete trendide puhul on aastatepikkused arengud toimunud mõne kuuga, e-kaubandusest online-ärikohtumiste ja mikromobiilsuseni. Turgudel on K-kujuline taastumine täies hoos, võitjateks on osutumas tehnoloogia, vana majandus pigem pingutab senise positsiooni säilitamise nimel ja mitmed sektorid on ka tõsistes raskustes. USA turgudel on uue majanduse hinnatasemed juba reaalsuselt eest ära lennanud, mitu aastat kasvu on hinnas sees.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele