Rasked ajad pidid eraldama terad sõkaldest, alasti ujujad tugevatest tegijatest. Käesoleva aasta valge luigega ongi võitnud need jätkusuutlikud ärimudelid, kes kuluefektiivselt päriselt klientide valupunkte lahendavad.

- Bolt Food on vaid üks näidetest, kuidas idufirma võib innovaatilisusele rõhudes kiiresti kasvada.
- Foto: Andras Kralla
Mitmete trendide puhul on aastatepikkused arengud toimunud mõne kuuga, e-kaubandusest online-ärikohtumiste ja mikromobiilsuseni. Turgudel on K-kujuline taastumine täies hoos, võitjateks on osutumas tehnoloogia, vana majandus pigem pingutab senise positsiooni säilitamise nimel ja mitmed sektorid on ka tõsistes raskustes. USA turgudel on uue majanduse hinnatasemed juba reaalsuselt eest ära lennanud, mitu aastat kasvu on hinnas sees.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis
disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka
koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.