• 28.05.20, 15:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kus on, sinna tuleb juurde

Mai numbreid vaadates saan ainult rõõmustada: minu portfell taastub sarnaselt aprillile ka mais suurest koroonaehmatusest kenasti ning suurimaks tõusjaks osutus aktsia, millelt ma seda toimunu taustal mitte kunagi oodanud ei oleks.
Ryanair oli mais investor Toomase portfelli suurim tõusja.
  • Ryanair oli mais investor Toomase portfelli suurim tõusja.
  • Foto: Reuters/Scanpix
Jah, mai suurim tõusja tuli turismisektorist – see on Iirimaa lennufirma Ryanair, mille aktsia kallines pea kolmandiku ehk 31,35 protsenti. Seda lootuses, et riigipiirid hakkavad kohe taas avanema ning lennukid saavad õhku tõusta. Ilmselt lõikab Ryanair kasu ka nafta madalast hinnast.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 27.05.20, 18:26
Suur ostunimekiri – paljulubavad investeerimisideed Baltikumist ja laiast maailmast
Viimastel nädalatel on Äripäeva raadios atraktiivseid aktsiaideid jaganud nii Kristi Saare, Märten Kress, Jaak Roosaare, Kristjan Liivamägi kui Rahakratt, aga ka LHV Panga portfellihaldurid Mikk Taras ja Kaius Kiivramees. Soovitustest saab kokku märkimisväärse ostunimekirja.
Börsiuudised
  • 18.05.20, 13:47
Ryanairi tulemused panid aktsia rallima
Euroopa suurim odavlennufirma Ryanair teatas, et märtsiga lõppenud fiskaalaastal tehti aastases võrdluses rohkem käivet ning lõpetati tugevama rahapositsiooniga. Tulemused saatsid aktsia Iiri börsil üle 9% kõrgemale.
Börsiuudised
  • 26.05.20, 14:34
Lennufirmade aktsiad lõid õitsele
Lennufirmade aktsiad on täna Euroopas kiiresti tõusnud. Kallinemist on viimase paari päeva jooksul vedanud Lufthansa, kes saab Saksamaalt tõenäoliselt miljardeid eurosid riigiabi.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele