Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Leedu ärilehe investor Lukas märkis Coop Panka
Leedu Ärilehes Verslo Žinios investor Toomase eeskujul välja mõeldud tegelane investor Lukas osaleb oma eksistentsi esimesel IPO-l, märkides 615 Coop Panga aktsiat.
Investor Toomase Leedu kolleeg Lukas:"Mulle meeldib Coop Panga sünergia kaubandusvõrguga. Miks küll Maxima mulle laenu ei paku?"
Foto: Vilmas Narečionis
Oma kommentaaris kirjeldas Lukas väga põhjalikult, mis üldse on IPO, milleks seda vaja on ja kuidas käib IPOlt aktsiate soetamine tehniliselt, et algajatel investoritel oleks pilt selgem. Põhjusteks miks Lukas Coopi märkis räägib ta nii:
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.