• 05.07.25, 11:30

Vastukaja: äridiplomaatia vajab selget vastutajat ja kestvat rahastust

Ettevõtjate seisukohast on tähtis, et riigi äridiplomaatia astuks ühte jalga ning meil ei oleks paralleelsüsteeme, mis teevad justkui sama asja, kuid erinevalt, kirjutab Eesti kaubandus-tööstuskoja teenuste direktor Piret Potisepp vastukajana välisministeeriumi äridiplomaatia osakonna juhi Priit Kallakase arvamusloole.
Täna on äridiplomaatia puhul peamine küsimus, kas suudame tehtud head tööd hoida ja edasi arendada, leiab esti kaubandus-tööstuskoja teenuste direktor Piret Potisepp.
  • Täna on äridiplomaatia puhul peamine küsimus, kas suudame tehtud head tööd hoida ja edasi arendada, leiab esti kaubandus-tööstuskoja teenuste direktor Piret Potisepp.
  • Foto: Erakogu
Priit Kallakas välisministeeriumist tõi hiljutises arvamusartiklis välja, et Eesti ettevõtete huvid välisturgudel on ka meie riigi huvid. Selline mõttekäik võiks saata kõiki ametnikke, inimesi või ametiasutusi, kes töötavad selle nimel, et meie ettevõtetel ja seeläbi ka meie inimestel läheks paremini.

Seotud lood

Arvamused
  • 02.07.25, 11:15
Äridiplomaatia juht: kui uksele koputab minister ehk kuidas riik ettevõtetel eksportida aitab
Ideaalis peaks ettevõtlus toimuma ilma riigi sekkumiseta, praktikas jääksid paljud ekspordi- ja ärivõimalused riigi toeta kasutamata, kirjutab välisministeeriumi äridiplomaatia osakonna peadirektor Priit Kallakas.
Uudised
  • 15.10.24, 05:43
Eesti suursaadik Keenias ja Lõuna-Aafrika Vabariigis: „Planet42 äriidee oli õige“
Eesti äritegemisviis Aafrikas ei tööta, ütleb Eesti suursaadik Daniel Schaer: et ennast seal sisse süüa, on vaja teada reegleid. Siis võivad jõupingutused end ehk ära tasuda.
Arvamused
  • 20.03.24, 06:00
Asekantsler: Eesti merenduses peituvad tohutud võimalused
Eesti võiks kujuneda laevade ümberehituskeskuseks, mis annab sadadele tööd ja toob riigikassasse sadu miljoneid. Võimalusi on veelgi, kirjutab kliimaministeeriumi merenduse ja veekeskkonna asekantsler Kaupo Läänerand
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele