Automüüja: septembris hakkab automaks mõju avaldama
Kui automaksuga kogutav raha liigutab paigast senised hoiakud, võib selle hind osutuda ühiskonnale vastuvõetavaks, kuid müüki hakkavad mõjutama ka teised tegurid, kirjutab ASi Veho tegevjuht ja juhatuse liige Keijo Kaasik.
Suure suvega jäi küllap mõnelgi meist märkamata, et automaksu eelnõu võeti seadusena vastu ja president kuulutas selle välja. Niisiis hakkab Eestis 1. jaanuaril kehtima automaks, nagu see teistes Euroopa riikides on olnud juba aastaid.
Ettevõtte äritegevuseks vajalikud sõidukid soetatakse enamasti liisinguga, mida finantseerib üldjuhul pank. Sellega kaasnevad sõidukite korralised hooldused, rehvivahetused ja kindlustusjuhtumite puhul ka hulganisti asjaajamist. Selline sõidukipargi haldamise viis on ettevõtte jaoks märkimisväärse ajakuluga, eriti kui sõidukeid on rohkem.
Parlamendiväline erakond Parempoolsed jääb seisukohale, et praegusel kujul välja töötatud mootorsõidukimaks tuleks olulisel määral ära muuta või isegi "sahtlisse panna", ütles Parempoolsete juhatuse liige Indrek Luberg.
Öeldakse, et head rehvid on nagu head kingad, mis hoiavad sind õigel teel. Kui ettevõttel on aga kümneid või sadu autosid, muutub lihtne tõde suureks väljakutseks. Just selleks, et muuta autoparkide rehvimajandus mugavaks ja läbipaistvaks, avas Rehvid24 tänavu septembris Tallinnas Mustamäel Baltikumi suurima ja kaasaegseima täisteenust pakkuva rehviteeninduskeskuse.