Eskor põhjendas niisugust arvamust Äripäeva raadio hommikuprogrammis asjaoluga, et vastuvõetud kujul maks arvestab lisaks sõiduki saastenäitajale ka selle massi, kuid näiteks nn täishübriidid ongi loomu poolest raskemad autod ning seetõttu ei tule maksuvõit kokkuvõttes kuigi suur. Lisaks tuleb silmas pidada, et täishübriidid on kas või poolhübriididega võrreldes ka n-ö letihinnas kallimad.
“Me teame, et autos on tulemused olemas ja nüüd on vaja teistele silmad ette teha,” kommenteerib Austrias toimunud tootearendusvõistlusel üldarvestuses esikoha saavutanud Tallinna tudengivormeli meeskonna kapten Kristjan Taimla.
Scandagra Eesti AS tegevjuhi Eigo Siimu sõnul on põllumajandusvaldkonna süda koostöö ja vastastikune usaldus. Pärast esimest kümmet kuud ametis tõdeb ta, et sektor on küll keerulises seisus, kuid just nüüd on kõige olulisem seista põllumehe kõrval ja aidata tal raskused üle elada.