Gaasiliidu juht: värske eurodirektiiv tõmbab transpordisektori rohepöörde kraavi
Eesti peaks seisma selle eest, et raskeveokites biometaani kasutamisele tekiks Euroopa Komisjoni määruses samasugune erisus nagu e-kütustel sõiduautode määruses, kirjutab Eesti Gaasiliidu tegevjuht Heiko Heitur.
Kliimaeesmärkide saavutamine ja rohepöörde elluviimine on üha jõulisemalt pildis ning kuuluvad nii Euroopa Liidu kui Eesti poliitikute igapäevasesse leksikasse. Ka vastselt moodustatud valitsus on seadnud rohepöörde olulisele kohale ning loonud lausa eraldi kliimaministri portfelli. Tegelikkuses aga võtab rohepööre transpordisektoris pigem tagurpidi U-kujulise liikumistrajektoori ning laseb allavett seni tehtud investeeringud.
Uute maksude kehtestamise asemel võiks valitsus lüüa kaks kärbest ühe hoobiga ehk korrastada tööturg ja paisutada samal ajal riigi rahakotti, kirjutab tööjõurendi ekspert ja tööjõurendi ettevõtte Finesta juht Heikki Mäki.
Öeldakse, et head rehvid on nagu head kingad, mis hoiavad sind õigel teel. Kui ettevõttel on aga kümneid või sadu autosid, muutub lihtne tõde suureks väljakutseks. Just selleks, et muuta autoparkide rehvimajandus mugavaks ja läbipaistvaks, avas Rehvid24 tänavu septembris Tallinnas Mustamäel Baltikumi suurima ja kaasaegseima täisteenust pakkuva rehviteeninduskeskuse.