• 12.04.23, 06:00

LHV analüütik: maksutõus pole üllatus, aga sai halva meki

Kui valimiste käigus oleks maksutõusu ideid täpsemalt tutvustatud, oleks ka valijate ootused uuele valitsusele olnud adekvaatsemad, kirjutab LHV majandusanalüütik Kristo Aab.
LHV majandusanalüütik Kristo Aab.
  • LHV majandusanalüütik Kristo Aab.
  • Foto: Raul Mee
Käibemaksu tõus peaks koalitsioonilepingu järgi rakenduma 2024. aasta jaanuaris. Praeguste prognooside kohaselt peaks kiire inflatsioon olema selleks ajaks vaibunud, mis tähendab, et paari protsendipunkti suurune lisanduv inflatsioon ei oleks majandusele ilmselt liialt koormav.

Seotud lood

Arvamused
  • 11.04.23, 07:00
Henrik Välja: koalitsioonilepe annab metsanduses lootust, aga hoidugem plaanimajandusest!
Metsast algavast väärtusahelast laekub riigieelarvesse maksudena 787 miljonit eurot aastas ja näib, et uus koalitsioon on teema tähtsust üldjoontes mõistnud, kirjutab Eesti Metsa- ja Puidutööstuse Liidu tegevjuht Henrik Välja.
Juhtkiri
  • 10.04.23, 16:25
Mugavat äraolemist ärgu valitsus lootkugi
Kaja Kallase kolmanda valitsuse võimudiili suhtes tuleb olla järjekindlalt nõudlik ja me lubame seda olla, sest vastasel korral saame reformide asemel jälle peenhäälestamise ja “komisjonidesse” sumbuvad otsused, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Saated
  • 10.04.23, 08:08
Koalitsioonilepe ei jäta puutumata ka investoreid: dividendide tulumaksu erisus kaob
Kui praegu kehtib dividendide tulumaksule soodusmäär 14%, siis uus koalitsioon otsustas, et ka see määr tõuseb 22 protsendini, rääkis tulevane rahandusminister Mart Võrklaev (Reformierakond) Äripäeva raadios.
Uudised
  • 10.04.23, 18:44
VKG juht Ahti Asmann: uus valitsus viib meid 10 aastat tagasi
Viru Keemia Grupi juhi Ahti Asmanni sõnul viiks koalitsioonileppe elluviimine põlevkivituru kümne aasta tagusesse aega, mil hindu reguleeris konkurentsiamet.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele