• 18.10.21, 12:21

Urmas Jaagant: Keskerakonna liikmed peaksid nõudma Ratase tagasiastumist

Keskerakonna kohalike volikogude valimiste tulemus on nagu tomat supermarketi puuviljaletis – kaugelt ja õige valguse all vaadates täitsa ilus, aga tegelikult vaevu heleroosa ning täiesti maitsetu, kirjutab Äripäeva ajakirjanik Urmas Jaagant.
Keskerakonna esimees Jüri Ratas (keskel) on oma juhitavas parteis vajumas uute tulijate varju – kohalike omavalitsuste valimistel sai Ratasest kordades rohkem hääli Tallinna linnapea ametis tegutsev Mihhail Kõlvart (paremal), aga ka nii mõnigi teine erakonnakaaslane.
  • Keskerakonna esimees Jüri Ratas (keskel) on oma juhitavas parteis vajumas uute tulijate varju – kohalike omavalitsuste valimistel sai Ratasest kordades rohkem hääli Tallinna linnapea ametis tegutsev Mihhail Kõlvart (paremal), aga ka nii mõnigi teine erakonnakaaslane.
  • Foto: Liis Treimann
Tõepoolest, Keskerakond võitis kohalike volikogude valimised ja parteil jäi Tallinnas ainuvõimust puudu vaid kaks kohta. Aga nii kummaline kui see kaugelt vaadates ei tundu, on Keskerakond valimistel hävinud ja erakonna esimees Jüri Ratas peaks erakonna juhtimise üle andma.

Seotud lood

Saated
  • 18.10.21, 09:22
Analüütikud: valimiste tulemused toovad muutused ka valitsuses
Äripäeva ajakirjanikud Aivar Hundimägi ja Urmas Jaagant rääkisid Äripäeva raadio esmaspäevases hommikuprogrammis, et seekordsete kohalike valimiste võitjad on Eesti 200 ning kaotaja on möödalaskude tõttu ja kasina häältesaagi toonud Jüri Ratas. Ilma Keskerakonnata koalitsiooni Hundimägi ja Jaagant ei näe.
Uudised
  • 18.10.21, 01:47
Keskerakond kaotas pealinnas ainuvõimu
Keskerakond valimised pealinnas küll võitis, kuid kaotas pikki aastaid kestnud ainuvõimu. Pealinna volikogu saab olema kirju.
Saated
  • 18.10.21, 08:22
Mihhail Kõlvart ootab Keskerakonnata koalitsiooni
Tallinna linnapea Mihhail Kõlvart rääkis Äripäeva raadio esmaspäevases hommikuprogrammis, et Keskerakonna tulemus on ebaõnnestumine ja kaotus.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele