Prognoos: uued teravad tegijad raputavad niigi kuuma jaekaubandust
Finantsnõustajad Illar Kaasik (Prudentia Tallinn) ja Juris Eizentals (Prudentia Riia) ennustavad, et uued tegijad Lidl, Aldi, Mere ja Auchan tulevad Balti jaekaubanduse turule agressiivsete laienemisplaanidega ning oodata võib ka ülevõtmistehinguid.
Kiire majanduskasv, teisest sambast vabanenud ja tarbimisse suunduv pensioniraha ning statistikaameti augustilõpu teade, et Eesti jaekaubanduse müügitulu on aasta varasemaga võrreldes 10% kasvanud, teevad jaekaubandusturust Eestis kuuma teema. Leedust alustavad uued turuletulijad kasvatavad aga konkurentsi ning Lidli, Aldi, Mere ja Auchani turuletulekuga võib prognoosida ka uusi ülevõtmistehinguid.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.