Rahulike, kaalutlevate ja anekdootidest veidi uimastena tuntud eestlasi ei tunne kohati käesoleval aastal äragi. Kodu ja kinnisvara on meie maanurga jaoks ikka nii kõvad teemad, et hakkame kinnisvaraturul olevate emotsioonide tõttu juba lõunaeurooplasi meenutama.
Investori mõtteviisiga inimene peaks mõistma, et tormijooksuga kaasa minemine ei ole kasumlik. Keskkonna ettemääramatus ei takista heade ideede elluviimist, kirjutab Swedbanki juhatuse liige, eraisikute panganduse juht Tarmo Ulla.
Niipaljukest seda kriisi siis oligi?! Massivaktsineerimine, piirangute leevenemine, paranevad näitajad tööhõives ja uksele prõmmiv palgakasv on viimas majandust uude faasi, millega tuleb lähiajal üha enam arvestada, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.