• 09.10.20, 10:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tarmo Tanilas: panus punasele või sinisele? Börsil kasvab ärevus

Novembri alguses valib USA presidenti. Mida teevad väärtpaberiportfellid vabariiklaste, mida demokraatide võidu korral, analüüsib ajalugu appi võttes Swedbanki investeeringute strateeg Tarmo Tanilas.
Tarmo Tanilas.
  • Tarmo Tanilas.
  • Foto: Jake Farra
Finantsturgudele ei meeldi määramatus ning ebakindlus tuleviku suhtes. Novembri alguses USAs toimuvad presidendivalimised võivad koos koroonanumbrite jätkuva kasvuga kokku segada kokteili, mille manustamine ei pruugi paari kuu perspektiivis mõjuda hästi investorite väärtpaberiportfellide tervisele.

Seotud lood

Arvamused
  • 07.10.20, 15:10
Jaroslav Tavgen: Ameerika Žirinovski lendas omast võttest selili
Kuigi Joe Biden liigub USA presidendirallil edukursil, on Donald Trumpi šansid Valges Majas jätkata endiselt olemas, eriti kui ta suudab end ületada ja esimese debati kaotusest õppida, kirjutab Delovõje Vedomosti ajakirjanik Jaroslav Tavgen rubriigis "Homse Ameerika nägu".
Arvamused
  • 05.10.20, 11:59
Homse Ameerika nägu. Jüride, Urmaste ja Markode luhtuvate panuste paine
Eestil ei ole Donald Trumpi administratsioonile antud lubadustest enam tagasiteed, mistõttu peaksime lootma, et ta kindlustab teise ametiaja, kirjutab riigiteadlane ja rahvusvaheliste suhete ekspert Viljar Veebel Äripäeva arvamustoimetuse USA valimistele pühendatud rubriigis „Homse Ameerika nägu“.
Arvamused
  • 29.09.20, 15:46
Homse Ameerika nägu: Trump dikteerib teema
USA presidendivalimised on ajalooliselt võitnud kandidaat, kes suudab innustada suuremat sihtrühmade paletti. Kas ka seekord, küsib TLÜ poliitikasotsioloogia dotsent Mari-Liis Jakobson Äripäeva presidendivalimiste sarjas “Homse Ameerika nägu”.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele