Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Andi Hektor: kasutame kriisi ehk kogu tõde liblika tiivalöögist
Just praegu on võimalus hiiglaslikest abipakettidest ainult murdosa kulutades kiirendada meie majandus kaugele tulevikku, kirjutab Eesti Teaduskoja liige, füüsik Andi Hektor arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Head kriisi ei tohi lasta raisku minna. Praegune kriis tähendab majanduse ja turgude muutumist, mis loob võimalusi kiirematele, paindlikumatele ja targematele. Ja meie ettevõtted on kiired ja paindlikud. Ka riik peab käituma targalt ja kiirelt.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.