Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Janek Mäggi: koroona on business, show-business!
Kipume nägema korraga ainult ühte probleemi ja teised vaiba alla lükkama, samas kui peaksime kogu ühiskonnana olema tasakaalus, kirjutab suhtekorraldusfirma Powerhouse omanik Janek Mäggi.
Parim aeg varade ümberjagamiseks tuli taas kord nagu rahe meeleoluküllasel suvepäeval. Ega raha pole maailmas ära põlenud ja seepärast enam kohvikusse või teatrikassase ei koli. Raha on alles, kuid inimeste ja firmade suhted rahaga on läbi raputatud. Kes lootis müüa lennukipileteid, kes hotellituba, mida homme enam müüa ei saa. Ostjad on sama õnnetud, mul on "Sipsik" vaatamata.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.