• 27.01.20, 16:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Peeter Tammistu: kui sõnad said uue tähenduse

Riiakus oli möödunud aasta suurim "tegija". Igat tegu, igat sõna, tõlgendati kõige halvemal võimalikul moel. Peast sabani, kirjutab majandusanalüütik Peeter Tammistu.
Peeter Tammistu
  • Peeter Tammistu
  • Foto: Arno Mikkor
Sõnad on inimestevaheline kokkulepe, just seepärast on „saabas“ – saabas, mitte ämber. See on inimlik tarkus tähistada asju/tegevusi kindlate sõnadega. „Ämber“ on ka väärt sõna, kuid märgib hoopis teistsugust kokkulepet.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele