Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Peeter Tammistu: kui sõnad said uue tähenduse
Riiakus oli möödunud aasta suurim "tegija". Igat tegu, igat sõna, tõlgendati kõige halvemal võimalikul moel. Peast sabani, kirjutab majandusanalüütik Peeter Tammistu.
Sõnad on inimestevaheline kokkulepe, just seepärast on „saabas“ – saabas, mitte ämber. See on inimlik tarkus tähistada asju/tegevusi kindlate sõnadega. „Ämber“ on ka väärt sõna, kuid märgib hoopis teistsugust kokkulepet.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.