• 31.07.19, 17:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Anu Ruul: kui vähegi saad, ära start-up'i! Seitse asja enne algust

„Kui vähegi saad, ära kirjuta,“ ütles kunagi üks kirjanik. Kedagi tegelikult ei huvita, mis sa sinna sahtlisse kirjutad, ja suure tõenäosusega sured nagunii üksi ja pankrotis. Sa pead kirjutamist hingama, selle nimel elama. Ainult siis, kui sa ilma selleta ei saa, siis kirjuta. Sama on start-up'i loomisega – kui vähegi saad, ära start-up'i, kirjutab EBSi lektor Anu Ruul.
Anu Ruul.
  • Anu Ruul.
  • Foto: Raili Vunk
Mis on start-up ehk idufirma? Ettevõtte esimene faas, mida iseloomustab tehnoloogial põhinevus, skaleeritavus, uudne ärimudel, tulevikule suunatus ja ajutisus. Start-up-faasis on ärimudel veel reeglina valideerimata, tegutsetakse ebakindlates tingimustes.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele