Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Teadmine isikuandmete ja eraelu kaitsest võiks organisatsioonis levida kui kasulik viirus, mis ei jäta kedagi puutumata, kirjutab Swedbanki andmekaitsespetsialist Merike Kaev.
Merike Kaev.
Kui mullu 25. mail jõustus Euroopa Liidu isikuandmete kaitse üldmäärus ja andmekaitse sai meie kõigi elus senisest märksa suurema rolli, oli teadmata, kuidas andmekaitsjad seda rolli päriselus täitma hakkavad. Samuti polnud lihtne leida inimesi, kes suudaksid uut tööriistakasti täpselt ja ammendavalt kasutada. Aasta on möödunud ja paljugi on selginenud, aga kindlasti ei ole andmekaitsja roll paika loksunud.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.