Juba kevadel alanud tööd, mille käigus ehitati mitmele Rakvere ringtee ringristmikule otsepääs pikkade veoste, nagu näiteks tuulikulabade, ohutuks veoks, ei ole ikka veel lõpule jõudnud ja juba nädalaid ei ole ka töömehi nähtud.
Nii tulevaste teede ehitamisel kui juba olemasolevate teede rekonstrueerimisel arvestab transpordiamet kliimanõuetega. Uued lahendused vähendavad transpordisektori süsinikujälge ja tagavad ohutu liiklemise ka kliimamuutusest tingitud eriolukordades, nagu üleujutused, ekstreemsed temperatuurid või tormid, teatab amet.
Viru-Nigula vallavalitsus esitas 2020. aasta jaanuaris taotluse muuta Põdruse-Kunda-Pada maantee Kunda linna läbiv osa ehk Selja tee, Rakvere maantee ja Jaama tänav riigiteeks, kuid siiani kuuluvad nimetatud tänavad vallale.
Scandagra Eesti AS tegevjuhi Eigo Siimu sõnul on põllumajandusvaldkonna süda koostöö ja vastastikune usaldus. Pärast esimest kümmet kuud ametis tõdeb ta, et sektor on küll keerulises seisus, kuid just nüüd on kõige olulisem seista põllumehe kõrval ja aidata tal raskused üle elada.