Septembris on juba olnud mullusest kaks korda rohkem ummistusrünnakuid
Septembris on ummistusrünnakuid juba praegu olnud kaks korda rohkem kui mullu septembris, samuti on järjest rohkem näha, et küberpätid otsivad rünnakuteks valmistudes meie süsteemidest nõrku kohti.
Ummistamine on küberrünnak, kus veebileht ujutatakse üle tohutu hulga võltspäringutega, nii et päris kasutajad ei pääse seda enam kasutama. Ehkki selliste rünnakute arv on kasvanud, pole õnneks kasvanud nende põhjustatud kahju, ütles RIA analüüsi- ja ennetusosakonna küberturvalisuse juhtivanalüütik Simon Berner.
Eesti masinatööstusettevõttes Hekotek toimus maikuus küberrünnak. Telefonikelmid tinistasid firma töötaja ja kandsid firma kontolt välja sadu tuhandeid eurosid.
Ülemaailmne tehnoloogiline rike Dead Blue Screen ehk „Surnud sinine ekraan” katkestas reedel tegevuse mitmes tööstusharus, peatades lennud ja lõpetades kõik alates pangandusest kuni tervishoiusüsteemideni. Miks see juhtus?
Mitut Eesti ettevõtet tabanud ulatuslik andmeleke sunnib taaskord tähelepanu pöörama küberkindlustuse olulisusele. Ka teil on vaja kaitsta klientide andmeid.
Öeldakse, et head rehvid on nagu head kingad, mis hoiavad sind õigel teel. Kui ettevõttel on aga kümneid või sadu autosid, muutub lihtne tõde suureks väljakutseks. Just selleks, et muuta autoparkide rehvimajandus mugavaks ja läbipaistvaks, avas Rehvid24 tänavu septembris Tallinnas Mustamäel Baltikumi suurima ja kaasaegseima täisteenust pakkuva rehviteeninduskeskuse.