Riigikogu ei arutanud tänasel erakorralisel istungjärgul päevakorras olnud mootorsõidukimaksu seaduse muutmise seaduse eelnõu, sest istungjärgul ei olnud kohal piisavalt riigikogu liikmeid.
Automaksust on saamas kõige piinlikum etendus maksufestivali kavas, aga mitte opositsioonierakondade koomikute, vaid valitsusliidu enda ebakindluse tõttu, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Eesti 200 juht ütleb saates „Poliitikute töölaud“, et kuna enam ei ole võlaspiraali hirmu, on ka põhjendatud, et 2027. aastast automaksu enam ei oleks.
“Olukord Eesti autoturul on päris masendav. Eriti kontekstis, et automaks pidi meid viima rohelisemate autode poole, aga tegelikkuses oleme tagasi nõukaajas, kus eraauto omanikku peetakse kulakuks ja pursuiks,” kirjutab Bassadone Baltic OÜ Baltikumi juht Erkki Ots Infopanga värskelt ilmunud sõidukimüüjate aastaraportis.
Eelmise aasta lõpus ettemüüdud autode mõju turule peaks olema nüüdseks hajunud, kuid võrreldes mullusega pole teisel poolaastal olulist müügimahu kasvu loota, rääkis sõidukite maaletooja Auto-Bon Baltikumi tegevjuht Andrus Kuus.
Ainult 26% töötajatest nõustub, et nende praegune töökeskkond aitab neil teha parimat tööd. See šokeeriv number Gensler 2025 uuringust peegeldab kõige fundamentaalsemat muutust töömaailmas: kontor ei ole enam koht, kuhu peab tulema, vaid sihtkoht, kuhu tahetakse tulla.