• 17.08.25, 08:00

Sisuloojad õpetavad, kuidas Z-põlvkonnani jõuda. “See ei ole tegelikult üldse raske!”

Noorte väikeettevõtjate, 100 000 jälgijaga sisuloojate ja investorite Maia-Liis Ossipi ning Mihkel Kööbi ettevõte Kozip aitab suurtel ja vanematel firmadel sotsiaalmeedia turunduse abil jõuda noorteni, kelleni muidu on keeruline saada.
Maia-Liis Ossip ning Mihkel Kööbi teevad iga päev tööd, mida armastavad. “Me naudime igat päeva ja see on nüüd ongi lihtsalt kirg ja tahe teha veel suuremaid ja ägedamaid projekte ägedate inimestega.”
  • Maia-Liis Ossip ning Mihkel Kööbi teevad iga päev tööd, mida armastavad. “Me naudime igat päeva ja see on nüüd ongi lihtsalt kirg ja tahe teha veel suuremaid ja ägedamaid projekte ägedate inimestega.”
  • Foto: Erakogu

Seotud lood

Saated
  • 14.08.25, 14:05
17aastaselt investoriks hakanud sisuloojad: kõik rikkad inimesed ju teevad seda
Noored ettevõtjad ja sisuloojad Maia-Liis Ossip ja Mihkel Kööbi avasid oma investeerimiskontod 17aastaselt, kuna tahtsid pärast gümnaasiumi võtta elu vabalt ning alustada ettevõtlusega.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 12:22
Vastutus ei ole nullsumma: regulaatorid peavad looma stabiilsed ja selged raamid
Kestlik elustiil ei ole juhuslike väikeste valikute jada, vaid otsus – ja oma olemuselt maatriks. See on kui tihe võrgustik, kus iga lüli – üksikisik, ettevõte või riiklik regulaator – toetab teisi ja kujundab ühist tulevikku. Kui üks lüli jääb passiivseks, nõrgeneb kogu süsteem. Kui aga kõik liiguvad samas suunas, tekib ring, mis hoiab muutuse elus ja edasi viivana.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele