Mahu sadam täidaks tühimiku põhjarannikul, aga enne kulub sadu tuhandeid
Põhjarannikul asuva Mahu sadama taastamine oleks abiks rannikupurjetajatele, aga läheks maksma tagasihoidlikumate arvutuste järgi 700 000 eurot. Viru-Nigula vallal on selleks toetusraha 215 000 eurot.
Tõnu Tamm on Mahu sadama käekäigu enda südameasjaks võtnud.
Foto: Andres Pulver
Viru-Nigula endine vallavanem Einar Vallbaum ütles, et Mahu rahvaga sai asja veidi arutatud ja leiti, et juurde on vaja vähemalt 200 000 eurot – siis saaks juba midagi ette võtta.
Suurettevõtja Heiti Hääle, vandeadvokaat Küllike Nammi ja puiduärimees Tarmo Tamme soov rajada Käsmu senisest suurem sadam on kogukonna leppimatult tülli pööranud ja tõstatanud vandeadvokaadi huvide konflikti küsimuse.
Suur summa turismile, väike taristuinvesteeringuks, kommenteerib ajakirja Paat & Merendus peatoimetaja Jaano Martin Ots riigi 5 miljoni euro suurust toetust väikesadamatele.
Oluline osa Eesti turismitööstuse arengust takerdub Narva-Jõesuu lagunenud muuli taha, mille korrasolust sõltub eestlaste võime oma territoriaalvetes majandada., kirjutab Lääne-Viru Omavalitsuste Liidu juhatuse esimees Einar Vallbaum.
Öeldakse, et head rehvid on nagu head kingad, mis hoiavad sind õigel teel. Kui ettevõttel on aga kümneid või sadu autosid, muutub lihtne tõde suureks väljakutseks. Just selleks, et muuta autoparkide rehvimajandus mugavaks ja läbipaistvaks, avas Rehvid24 tänavu septembris Tallinnas Mustamäel Baltikumi suurima ja kaasaegseima täisteenust pakkuva rehviteeninduskeskuse.