• 26.05.25, 18:06

Tee-ehituses läheb lahedamaks: lisaraha jääb alla 100 miljoni euro aastas

Tee-ehitus ja teehooldus hakkab värskelt sõlmitud koalitsioonilepingu järgi saama igal aastal täiendavalt raha, mis on samas suurusjärgus kui mootorsõidukimaksu aastamaks.
Automaksusuuruse summa kõrval peaks seni nigelas seisus olnud tee-ehitajatele leevendust tooma ikkagi Rail Balticu ehitus, leidis taristuminister Kuldar Leis.
  • Automaksusuuruse summa kõrval peaks seni nigelas seisus olnud tee-ehitajatele leevendust tooma ikkagi Rail Balticu ehitus, leidis taristuminister Kuldar Leis.
  • Foto: Raul Mee
“Leppisime kokku, et see suurusjärk, mis olemasolevale rahastusele juurde tuleb, on mootorsõidukimaksu aastamaks, aga sealt tuleb maha võtta nüüd need soodustused, mis lepiti ka koalitsioonilepingus kokku,” ütles taristuminister Kuldar Leis. Automaksu soodustused tulevad puuetega inimestele ja lastega peredele.

Seotud lood

Uudised
  • 23.05.25, 11:10
Leis: teed saavad raha juurde
Koalitsioonileppega plaanitakse viimastel aastatel kiratsenud teederahastamist suurendada.
Uudised
  • 24.05.25, 14:27
Värske koalitsioonilepe: II pensionisammast saab hakata kasutama kodulaenu tagatisena
Reformierakond ja Eesti 200 allkirjastasid täna koalitsioonileppe.
Uudised
  • 21.05.25, 17:15
Arendajad valmistuvad uute elektrijaamade ehitamiseks
Tänavu juunis kukub kell, milleni oodatakse pakkumisi uute gaasielektrijaamade või akuparkide ehitamiseks. Oodata on nii mõndagi üllatajat.
Kohalikud
  • 20.05.25, 13:00
Tartust Helsingisse. “See on rohkem kui lihtsalt transport. See on elulise tähtsusega.”
Tartul on aasta aega toiminud Helsingi lennuliinile juurde panna rongiliin Riia ja Vilniuseni ja ühte liini on veel oodata. “Tartu–Helsingi lennuühendus on rohkem kui lihtsalt transport. See on elulise tähtsusega,” kinnitas Tartu linnapea Urmas Klaas.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 12:22
Vastutus ei ole nullsumma: regulaatorid peavad looma stabiilsed ja selged raamid
Kestlik elustiil ei ole juhuslike väikeste valikute jada, vaid otsus – ja oma olemuselt maatriks. See on kui tihe võrgustik, kus iga lüli – üksikisik, ettevõte või riiklik regulaator – toetab teisi ja kujundab ühist tulevikku. Kui üks lüli jääb passiivseks, nõrgeneb kogu süsteem. Kui aga kõik liiguvad samas suunas, tekib ring, mis hoiab muutuse elus ja edasi viivana.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele