• 28.02.25, 19:05

Kuidas kolm Eesti äri jõudsid maailma moelavale: “See on sinu teha, et õiged inimesed sind märkaksid.”

Eesti väikesed rõivabrändid Haruu, Maison Beast ja Nora Isle jõudsid kõndima maailma moelavale, New Yorgi moenädalale. Nüüdseks on kõik endalt küsinud, kuidas see hüppelaud enda kasuks tööle panna.
Mihail Burõhh, Kristiina Jeromans ja Kaido Põldma vevad Maison Beasti rõivabrändi, mis kasutas New Yorgi moenädalale pääsemist hüppelauana.
  • Mihail Burõhh, Kristiina Jeromans ja Kaido Põldma vevad Maison Beasti rõivabrändi, mis kasutas New Yorgi moenädalale pääsemist hüppelauana.
  • Foto: Maison Beast
Eelmisel sügisel New Yorgi moenädalat väisanud rõivabrändi Maison Beasti asutajad Kristiina Jeromans, Mihail Burõhh ja Kaido Põldma seadsid äri luues kohe sihiks rahvusvahelise läbimurde. Nende idee on siduda omavahel kõrgmood, tänavastiil ja tehnoloogia, ning seda ideed pandi teisel pool ookeani kohe tähele. Kutse moenädalale saabus, kui bränd oli vaid pooleteise aasta vanune.
Üldiselt tuleb moenädalale ise kandideerida.

Seotud lood

Uudised
  • 13.02.25, 06:00
Endine Bolti tipptegija rajas teatrimajja isemoodi karaokekoha
Singapurist pärit Venus Limi tõi Eestisse töö Boltis, kuid ühel hetkel küsis ta endalt: mis edasi? Ta lõi siia esimese privaattubadega karaokeklubi.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 13:40
Rehvid24 pakub täisteenust: müük, vahetus, rehvihotell ja spetsiaalne haldusprogramm
Öeldakse, et head rehvid on nagu head kingad, mis hoiavad sind õigel teel. Kui ettevõttel on aga kümneid või sadu autosid, muutub lihtne tõde suureks väljakutseks. Just selleks, et muuta autoparkide rehvimajandus mugavaks ja läbipaistvaks, avas Rehvid24 tänavu septembris Tallinnas Mustamäel Baltikumi suurima ja kaasaegseima täisteenust pakkuva rehviteeninduskeskuse.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele