Tallinna Sadama juhi Valdo Kalmu sõnul on sadamal rohekütustega teisigi plaane.
Foto: Liis Treimann
„See projekt on märgilise tähendusega,“ ütles Tallinna Sadama juht Valdo Kalm. Varem ei ole gaasi Muuga sadamas käideldud. „Muugal käideldakse klassikalist vedellasti, aga nüüd me räägime uuema generatsiooni terminalist,“ ütles Kalm.
Hispaania suurettevõte, mis toodab tuulikute komponente, võib teha Muugale 200 miljoni euro suuruse investeeringu, kui Eesti jääb peale konkurentsis lätlastega.
"Meil on plaan B, C, D ja E. Head aega!" – nii vastas 2022. aasta kevadel Sillamäe sadama üks omanik Tiit Vähi küsimusele ettevõtte tuleviku kohta. Sellest ajast alates on sadamas tõepoolest lauale pandud mitu kriisist välja tulemise varianti. Mõni neist on juba põrunud, mõni tundub ulmeline, mõni lootustandev. Ja nende kõrval on õhus variant sadam maha müüa.
Ainult 26% töötajatest nõustub, et nende praegune töökeskkond aitab neil teha parimat tööd. See šokeeriv number Gensler 2025 uuringust peegeldab kõige fundamentaalsemat muutust töömaailmas: kontor ei ole enam koht, kuhu peab tulema, vaid sihtkoht, kuhu tahetakse tulla.