Eelolev käibemaksutõus on ajanud inimesed poodlema: jõuludel ostetakse ka pesumasinaid
Detsembri alguses kasvas aastatagusega võrreldes Rocca al Mare külastatavus ligi kümnendiku. Jõulueelne tarbimise tõus aga ei tähenda, et tuleval aastal majanduskeskkond paraneks.
Tarbijahinnaindeks jäi novembris võrreldes oktoobriga samale tasemele ning tõusis võrreldes eelmise aasta novembriga 4 protsenti, teatas statistikaamet. Mulluse novembriga võrreldes olid kaubad 2,6 protsenti ja teenused 6,5 protsenti kallimad.
Kuigi Tallinna kaubanduskeskused olid möödunud nädala allahindluskampaania Musta Reede ajal inimestest pungil, siis mullusega võrreldes jäi külastatavus siiski väiksemaks, rääkis Kristiine ja Rocca al Mare keskuste juht Kristjan Maaroos.
Ainult 26% töötajatest nõustub, et nende praegune töökeskkond aitab neil teha parimat tööd. See šokeeriv number Gensler 2025 uuringust peegeldab kõige fundamentaalsemat muutust töömaailmas: kontor ei ole enam koht, kuhu peab tulema, vaid sihtkoht, kuhu tahetakse tulla.