• 11.12.19, 06:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Swedbanki kaskoklient: mind peteti

Kliendi vägikaikavedu Swedbank P&C Insurance’iga näitab, kui eksitav võib olla kindlustuslepe ning kuidas saab juhtuda, et sõiduki kokkuleppelise väärtuse paneb paika hoopis üks pool.
Swedbanki kindlustusfirma endine klient Eduard Stogov tunneb, et sai oma Ford Rangerit (fotol) kindlustades petta. Vaidlus pangaga oli tema jaoks edukas.
  • Swedbanki kindlustusfirma endine klient Eduard Stogov tunneb, et sai oma Ford Rangerit (fotol) kindlustades petta. Vaidlus pangaga oli tema jaoks edukas.
  • Foto: Erakogu
"Olen nördinud ning tunnen, et mind on petetud ja mulle on valetatud," sõnab Eduard Stogov, kel on seljataga vaidlus Swedbanki kindlustusfirmaga. Tema ja kindlustusandja nägemus sellest, millises auto väärtuses lepingus kokku lepiti, erines mitme tuhande euro võrra.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 15:51
Ärikinnisvara kestlikkuse standardid liiguvad uuele tasemele
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele