• 16.02.25, 08:00

Suur ülevaade: need veo- ja laondusfirmad maksavad kõige vähem tööjõumakse

Veo- ja laondussektori 100st vähim tööjõumakse maksvast ettevõttest lõviosa on veofirmad, kirjutavad Logistikauudised.
Mõneti üllatuslikult tegutseb lõviosa “negatiivse” TOPi autovedajatest Harjumaal ja Tallinnas.
  • Mõneti üllatuslikult tegutseb lõviosa “negatiivse” TOPi autovedajatest Harjumaal ja Tallinnas.
  • Foto: Andras Kralla
Neist enamik tegutseb Harjumaal ja Tallinnas.

Seotud lood

Uudised
  • 27.01.25, 14:48
Suur logistikafirma ehitab Eestisse 15miljonilise terminali
Logistikamaailma suur tegija DB Schenker alustas uue terminali ehitustöid Kiili vallas, kuhu tuleb 6000 ruutmeetri suurune terminal koos kontorihoonega.
Saated
  • 22.01.25, 14:14
Euroopa transpordisektor kulutab kümnendiku Eesti raiemahust
Logistikasektor kasutab jahmatavas koguses paberit: aastas kulub Euroopas 10 miljardit A4 lehekülge, mis võrdub kümnendikuga Eesti metsade raiemahust. See on vaid üks näide, miks on vaja kiiremas korras muuta kaubaveod digitaalseks, selgub saatest “Logistikauudised eetris”.
Saated
  • 25.12.24, 14:00
Eesti istub logistilises tupikus, aga eksperdid näevad väljapääsu
“Logistikauudised eetris” aastalõpusaade on traditsiooniliselt lavajuttude päralt. Seekord pakume kuulamiseks debatti teemal: millised on Eesti võimalused väljuda logistilisest tupikust, kus me praegu asume paratamatult oma geograafilise asukoha ja idanaabri tegevuse tõttu?
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 12:22
Vastutus ei ole nullsumma: regulaatorid peavad looma stabiilsed ja selged raamid
Kestlik elustiil ei ole juhuslike väikeste valikute jada, vaid otsus – ja oma olemuselt maatriks. See on kui tihe võrgustik, kus iga lüli – üksikisik, ettevõte või riiklik regulaator – toetab teisi ja kujundab ühist tulevikku. Kui üks lüli jääb passiivseks, nõrgeneb kogu süsteem. Kui aga kõik liiguvad samas suunas, tekib ring, mis hoiab muutuse elus ja edasi viivana.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele