• 14.11.24, 14:28

Agentuuritulu TOPi võitja: kasvame enim majanduskriisides

Agentuuritulu edetabeli võitja on turuosa kasvatanud kõige rohkem just kriisides. „Kui majandus kasvama hakkab, tekib sealt hüppeline tõus,“ ütles Mediabrands Digitali tegevjuht Erki Heinsaar.
Partnerlussuhe Google’i ja Metaga eeldab agentuurilt piisavalt suure käibe ning kompetentsi olemasolu, Mediabrands Digitalil on need olemas, pildil tegevjuht Erki Heinsaar.
  • Partnerlussuhe Google’i ja Metaga eeldab agentuurilt piisavalt suure käibe ning kompetentsi olemasolu, Mediabrands Digitalil on need olemas, pildil tegevjuht Erki Heinsaar.
  • Foto: Erakogu
“Sel aastal näiteks ei ole meil käibe mõttes meeletut kasvu, aga meile on tulnud päris palju uusi kliente, kes näevad, et saaksid digiturunduse abil oma müügitulemusi hoida või turuosa kasvatada,” rääkis Heinsaar.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 12:22
Vastutus ei ole nullsumma: regulaatorid peavad looma stabiilsed ja selged raamid
Kestlik elustiil ei ole juhuslike väikeste valikute jada, vaid otsus – ja oma olemuselt maatriks. See on kui tihe võrgustik, kus iga lüli – üksikisik, ettevõte või riiklik regulaator – toetab teisi ja kujundab ühist tulevikku. Kui üks lüli jääb passiivseks, nõrgeneb kogu süsteem. Kui aga kõik liiguvad samas suunas, tekib ring, mis hoiab muutuse elus ja edasi viivana.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele