Üritusturundusagentuuri NJ Productioni omanik ja juhatuse liige Jonas Peter Olsson ütles, et nende jaoks on oluline olla ettevõtetele strateegiline partner ning seetõttu teevadki nad aastas vaid 15 rahvusvahelist suurt produktsiooni.

- NJ Productioni meeskond Londonis üritust korraldamas.
- Foto: Mantas Gudzinevicius
Olsson ütles, et 2020 oli nende jaoks suur väljakutse koroonapandeemia mõjutas ettevõtte tegevust oluliselt. “Me proovisime leida virtuaalset platvormi, mis aitab lahendada klientide vajadusi ning mitte tühistada üritusi, mis olid juba planeeritud,” meenutas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ainult 26% töötajatest nõustub, et nende praegune töökeskkond aitab neil teha parimat tööd. See šokeeriv number Gensler 2025 uuringust peegeldab kõige fundamentaalsemat muutust töömaailmas: kontor ei ole enam koht, kuhu peab tulema, vaid sihtkoht, kuhu tahetakse tulla.