Restoran 180 kraadi ootab küll kolmandat tärni, kuid viimane aasta on olnud eelmistest raskem.
Foto: Raul Mee
Restorani omanik Sten Sarap nendib, et selline tunnustus oleks kui kulinaarne olümpiavõit. "See oleks ajalugu, sest Soomes ei ole kolme tärni. Saaks soomlastele ära teha. See on nagu olümpiavõit, sest enam kõrgemale minna ei saa," rääkis ta.
Restorani 180 kraadi teeb eriliseks asjaolu, et tegemist on koka- ja toidukeskse söögikohaga. Mitte restoran 180 kraadi avatud köögiga, vaid pigem köök, mille lisanduseks söögisaal.
Restoranide Leib ja Umami üks omanikke, peagi avatava bistroo Lore juht ja sommeljee Kristjan Peäske tunnistas septembrikuu Gentlemanile antud intervjuus, et on täna absoluutselt teistsugune juht kui 15 aastat tagasi. Oma tegevuse algusaastatel uskus ta, et restorani edu seisneb peremehe valjus hääles ning karmis sõjaväelises korras.
Öeldakse, et head rehvid on nagu head kingad, mis hoiavad sind õigel teel. Kui ettevõttel on aga kümneid või sadu autosid, muutub lihtne tõde suureks väljakutseks. Just selleks, et muuta autoparkide rehvimajandus mugavaks ja läbipaistvaks, avas Rehvid24 tänavu septembris Tallinnas Mustamäel Baltikumi suurima ja kaasaegseima täisteenust pakkuva rehviteeninduskeskuse.