Prisma reklaam, millele reageeris kiiresti Maxima. Seejärel tulid turundusega kaasa teised jaeketid.
Foto: Maxima Eesti/Facebook
Arvestades, et reklaam jäi tarbijatele väga hästi meelde ning sellise meeldejääva kampaania tegemine võib maksma minna keskmiselt 45 000 eurot, siis Maxima turundusele anti hoog sisse vaid 7,3 euroga, ütles Arro Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Kuidas hoida brändi tähtsust maailmas, kus trendid aeguvad kiiremini, kui turundajad jõuavad nendega kohanduda? Sellele küsimusele otsivad vastust Trickster Studiosi kaasasutaja Karl Altraja ja Kontuur Leo Burnetti loovjuht Urmas Villmann.
Scandagra Eesti AS tegevjuhi Eigo Siimu sõnul on põllumajandusvaldkonna süda koostöö ja vastastikune usaldus. Pärast esimest kümmet kuud ametis tõdeb ta, et sektor on küll keerulises seisus, kuid just nüüd on kõige olulisem seista põllumehe kõrval ja aidata tal raskused üle elada.