• 01.04.25, 13:22

Kurikuulus reklaam tehti valmis väga väikse raha eest

Jaekett Maxima Eesti võitis aasta turundusteo tiitli kampaaniaga, mis maksis vaid 7 eurot ja 30 senti, rääkis ettevõtte turundusjuht Arabella Arro.
Prisma reklaam, millele reageeris kiiresti Maxima. Seejärel tulid turundusega kaasa teised jaeketid.
  • Prisma reklaam, millele reageeris kiiresti Maxima. Seejärel tulid turundusega kaasa teised jaeketid.
  • Foto: Maxima Eesti/Facebook
Arvestades, et reklaam jäi tarbijatele väga hästi meelde ning sellise meeldejääva kampaania tegemine võib maksma minna keskmiselt 45 000 eurot, siis Maxima turundusele anti hoog sisse vaid 7,3 euroga, ütles Arro Äripäeva raadio hommikuprogrammis.

Seotud lood

Saated
  • 27.03.25, 10:32
Aasta turundusteo võitja: ettevõtjatel oli 99 põhjust öelda ei, aga nad ütlesid jah
Eile valiti aasta turundusteoks kaitseministeeriumi projekt "Kaitsetahe", mille eestvedajad hindavad enim partnerite vastutulelikkust.
Saated
  • 28.01.25, 14:00
Eksperdid õpetavad, kuidas hoida bränd elus kiirelt aeguvate trendide vahel
Kuidas hoida brändi tähtsust maailmas, kus trendid aeguvad kiiremini, kui turundajad jõuavad nendega kohanduda? Sellele küsimusele otsivad vastust Trickster Studiosi kaasasutaja Karl Altraja ja Kontuur Leo Burnetti loovjuht Urmas Villmann.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 11:00
Eigo Siimu: põllumajanduses loeb usaldus – kui põllumehel läheb hästi, läheb hästi ka meil
Scandagra Eesti AS tegevjuhi Eigo Siimu sõnul on põllumajandusvaldkonna süda koostöö ja vastastikune usaldus. Pärast esimest kümmet kuud ametis tõdeb ta, et sektor on küll keerulises seisus, kuid just nüüd on kõige olulisem seista põllumehe kõrval ja aidata tal raskused üle elada.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele