„Rahamaa“ ja „Lehman brothersi“ lavastaja: mul endal ei ole palju raha, õnneks
Eesti teatripubliku üheks meelisteemaks on viimastel aastatel olnud pangandus. Pangandusteemalisi tükke on lavastanud Hendrik Toompere juunior, kelle sõnul on „Lehman brothersi“ järjekord mitu aastat ning „Rahamaale“ otsitakse uusi aegu.
Hendrik Toompere juunior on viimased kuus aastat olnud Draamateatri kunstiline juht. Selle aja sisse on jäänud üüratu publikuhuviga “Lehman Brothersi” ja “Rahamaa” lavastamine.
Foto: Postimees/Scanpix
Saates „Läbilöök“ rääkisime Toompere juunioriga, miks paeluvad publikut finantsteemad ning mida on ta lavastades ise majanduse ja ettevõtluse kohta teada saanud.
Tähelepanu, valmis olla, start! Esmaspäeva hommikul paiskas Eesti Draamateater müüki menulavastuse "Rahamaa" järgmise suve piletid, millest enamik leidis omaniku minutitega. Sotsiaalmeedia kihas elevusest ning juba müüakse pileteid mitmekordse hinnaga edasi.
Kallite teatripiletite krabamine kuni piletisüsteemi tõrgete ja äärmusest äärmusesse emotsioonideni peaks andma asjasse puutujatele kuhjaga mõtteainet, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Möödunud aasta lõpus muudetud seadusega vähenes erateatrite toetus ning see on tõstnud pahameelt. Uusi reegleid aitas välja mõelda ka Draamateatri juht Rein Oja, kes on süsteemiga ikkagi rahul.
Öeldakse, et head rehvid on nagu head kingad, mis hoiavad sind õigel teel. Kui ettevõttel on aga kümneid või sadu autosid, muutub lihtne tõde suureks väljakutseks. Just selleks, et muuta autoparkide rehvimajandus mugavaks ja läbipaistvaks, avas Rehvid24 tänavu septembris Tallinnas Mustamäel Baltikumi suurima ja kaasaegseima täisteenust pakkuva rehviteeninduskeskuse.