• 19.01.24, 14:00

Google Analytics 4 on äge tööriist, mida ei maksa karta

Seekordses "Digiturunduse praktikumi" saates räägime Mediahouse'i strateegi Roger Puksiga digitulemuste mõõtmisest, sellest, kui äge tööriist Google Analytics 4 tegelikult on, ja Google Tag Managerist.
Mediahouse'i strateeg Roger Puks ja saatejuht Priit Kallas.
  • Mediahouse'i strateeg Roger Puks ja saatejuht Priit Kallas.
  • Foto: Äripäev
Saates jagab Puks soovitusi, mida teha, et Google Analytics 4 enda jaoks edukalt tööle panna. Juttu tuleb ka küpsistest, GDPRist, konversioonist, veebilehe liiklusest ning sellest, mida üldse võiks mõõta.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrowst.
Google Analytics 4 on äge tööriist, mida ei maksa karta
00:00
Saates nimetatud tööriistad:

Artikkel jätkub pärast reklaami

GA4 alternatiivid
Matomo
Plausible
Fathom
Tööriistad GA4 töökindluse testimiseks
GA4 debugger (debugview kasutamiseks GA4s)
Adswerve DL Inspector

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele