Äripäeva TOPi saate teemaks on seekord turundus. Stuudios on suhtekorraldusagentuuride TOPi kuuendaks tulnud Corpore juht Janno Toots ja meediaagentuuride TOPis esimesel-teisel kohal oleva Intense Growth Hubi juht Liis Oper.

- Tele võib tunduda vanamoeline, kuid turunduskanalina on see jätkuvalt tähtis, ütlevad Corpore juht Janno Toots ja Intense Growth Hub juht Liis Oper.
- Foto: Sigrid Kõiv
Liis Oper ütleb, et kogu nende tegevus on andmepõhine: andmed pärinevad klientidelt, palju kasutatakse meediauuringuid, ettevõte teeb ise uuringuid. Andmed näitavad, et Eesti inimene vaatab umbes kolm tundi päevas televiisorit. Seda on küll pool tundi vähem kui paar kümnendit tagasi, kuid 93% eestimaalastest jõuab vähemalt korra kuus teleri ette. Samas on kanalite valik killustunud ning seda, kust efekt tuli, tuleb eraldi uurida.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Öeldakse, et head rehvid on nagu head kingad, mis hoiavad sind õigel teel. Kui ettevõttel on aga kümneid või sadu autosid, muutub lihtne tõde suureks väljakutseks. Just selleks, et muuta autoparkide rehvimajandus mugavaks ja läbipaistvaks, avas Rehvid24 tänavu septembris Tallinnas Mustamäel Baltikumi suurima ja kaasaegseima täisteenust pakkuva rehviteeninduskeskuse.