• 01.02.23, 13:05

Turundaja kliendi teekonnast veebis: halb kogemus läheb kalliks maksma

Meie müüjad võistlevad pea kõikide e-poodide ja brändidega maailmas, mis tähendab, et kasutajakogemus muutub järjest olulisemaks. Võidavad aga need, kes suudavad luua selles üks-ühele suhtluse, rääkis hommikuprogrammis LeverUPi äriarendusjuht Märt Jõesaar.
LeverUP on maailma suurima kliendi- ja müügihalduse tarkvara Salesforce partnerettevõte.
  • LeverUP on maailma suurima kliendi- ja müügihalduse tarkvara Salesforce partnerettevõte.
  • Foto: Brendan McDermid
“Viimaste aastate uuringud on näidanud, et kui klient saab ebamugava kogemuse osaliseks, lahkub ta oma lemmikbrändi juurest 50–70 protsendil juhtudest,” selgitas Jõesaar, kelle firma LeverUP esindab turundus- ja kliendisuhtluse tarkvara Salesforce.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 12:22
Vastutus ei ole nullsumma: regulaatorid peavad looma stabiilsed ja selged raamid
Kestlik elustiil ei ole juhuslike väikeste valikute jada, vaid otsus – ja oma olemuselt maatriks. See on kui tihe võrgustik, kus iga lüli – üksikisik, ettevõte või riiklik regulaator – toetab teisi ja kujundab ühist tulevikku. Kui üks lüli jääb passiivseks, nõrgeneb kogu süsteem. Kui aga kõik liiguvad samas suunas, tekib ring, mis hoiab muutuse elus ja edasi viivana.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele