• 23.09.22, 12:00

Obskuurne majandus: pruutpaarid ostavad omale teematrelle

Oh ajad, oh kombed! Veel paarkümmend aastat tagasi poleks keegi osanud endale ettegi kujutada mõjuisiku või juutuuberi ametit.
Pulmad.
  • Pulmad.
  • Foto: Scanpix
Ameerikas ja Aasias tehakse tänapäeval äri ka särimärkide väljamõtlemisega. Särimärgid on teematrellid ehk teemaviited ehk inglise keeles hashtagid.

Seotud lood

Saated
  • 19.09.22, 12:00
Obskuurne majandus: telefonid ei ole mõttetuks lobisemiseks
Telefon pole mingi kuulujuttude levitamise tööriist. Sa helistad selle abil vaid oma arstile, politseinikule, poodnikule. Või siis mees annab teada, millal ta koju jõuab. Kõik. Nii öeldi esimestele telefonide kasutajatele 19. sajandi lõpus.
Saated
  • 16.09.22, 12:00
Obskuurne majandus: tehisintellekti loodud pilt võitis inimeste kunstikonkursi
Tehisintellektist kunstiloomeprogrammid on inimkunstnikud närviliseks muutnud.
Saated
  • 12.09.22, 12:00
Obskuurne majandus: mis on seebiooperitel pistmist seebiga
Seebikad on olnud turundusajaloos üks hea obskuurne näide, kus sponsorist on saanud sünonüüm turundatavale asjale.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 15:51
Ärikinnisvara kestlikkuse standardid liiguvad uuele tasemele
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele