HUUMi küttekehad ritta - majandustulemused näitavad, et ostjad on keristest huvitatud olenemata hooajast.
Foto: INTS KALNINS
Mullusega võrreldes ettevõtte müügitulu kasvas 190,53 protsenti ja tegevuskasumi rentaablus oli pea 30 protsenti. Veel 2020. aastal oli HUUMi müügitulu 2,26 miljonit ja tegevuskasum 230 000 eurot.
Kui MTÜ Eesti Pottsepad juhatuse esimees Aleksander Ljubajev luges Äripäeva artiklit sellest, kuidas viienda taseme pottsepp-korstnapühkija Kristo Koppel nimetab Saunumi keriseid tuleohtlikuks, kerkisid ta kulmud taeva poole. Pottsepad võivad ju anda eksperthinnanguid vaid tahke kütusega köetavatele süsteemidele, Saunum toodab aga elektrikeriseid.
Saunakeriste tootja üllatas investoreid, teatades, et teenis mullu enam kui 2 miljonit eurot puhaskasumit. See pani ettevõtte osaku kiiresti kallinema.
Saunum Groupi tütarettevõte Saunum Saunas arendab uue kerisemudeli koostöös Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutusega, projekti maksumus on 992 698 eurot.
Kestlik elustiil ei ole juhuslike väikeste valikute jada, vaid otsus – ja oma olemuselt maatriks. See on kui tihe võrgustik, kus iga lüli – üksikisik, ettevõte või riiklik regulaator – toetab teisi ja kujundab ühist tulevikku. Kui üks lüli jääb passiivseks, nõrgeneb kogu süsteem. Kui aga kõik liiguvad samas suunas, tekib ring, mis hoiab muutuse elus ja edasi viivana.